به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریفی صبح امروز چهارشنبه در بازدید از ادارات تابعه اظهار امیدواری کرد تکریم ارباب رجوع و مودیان به نحو احسن توسط همکاران رعایت شود.
شریفی ارائه خدمات مطلوب به مودیان مالیاتی را دغدغه اصلی و از مهمترین اقدامات الویت دار این اداره کل عنوان کرد و افزود: آگاه سازی و آشنایی مودیان با تکالیف قانونی خود به جهت تسهیل در پرداخت مالیات از جمله فعالیت های مهم و دغدغه های نظام مالیاتی کشور است که در طول سالها مورد توجه قرار گرفته است.
شریفی خاطر نشان کرد: برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت مالیاتی منوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است و فعالان اقتصادی به منظور بهرهمندی از مشوقهای قانونی نرخ صفر و یا هرگونه تسهیلات دیگر باید اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت قانونی مقرر ارائه کنند؛ لذا مودیان محترم میتوانند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۶ خود را از طریق سامانهwww.tax.gov.ir تا آخر خردادماه سالجاری ارایه و مالیات متعلقه را نیز پرداخت کنند.
وی با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و مودی مداری، افزود: ارائه خدمت به موقع و صحیح به مردم زمینه فرهنگسازی مالیاتی را در جامعه فراهم میسازد و موجب رضایتمندی مودیان میشود.
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجانشرقی در مورد اطلاعرسانیهای انجام شده در خردادماه نیز، اظهار داشت: هماکنون نیز اطلاعرسانی گستردهای جهت آشنایی و نحوه تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و مهلت تعیین شده صورت میگیرد.
منبع:خبرگزاری مهر